Hürriyet

8 Mayıs 2015 Cuma

Hayatımda hiçbir Çarşamba bu kadar Salı hissettirmemişti. Ki bugün Cuma... :)



Merhabalar, 
Herkese olur mu bilemiyorum ama bana üretme dönemi arada bir uğruyor ve o dönemlerim de ardı ardına birşeyler yapıyorum. Bunlar sadece fotoğrafladıklarım.

Flaşlı ve flaşsız çekimi ile otobiyoğrafik, futürist, mutlu bir tablo çalışmam :) 
                   Tablonun özü, İçimden geldiği gibi sevdiğim renkleri savurdum işte...

Toplayıp biriktirdiğim deniz taşları bu tabloda şekil buldu. 

Çivi ile yaptığım bu çalışma da yağmur damlalarım yer çekimine meydan okumuş. En son bittiğinde bir tuaflık var diyip çok sonrasında fark ettim. ;)

Minnoşumla fotoğraflarımızla renklenen tepsimiz. Üzerine cam gelecek henüz kestiremedim. 





Annemin özenerek ördüğü bu dantelleri saklandıkları yerden çıkarıp hasır ile buluşturdum. 

Geçtiğimiz bütün kış arada sıkılıp ama pes etmeden örüp birleştirdiğim ve sonu çok tatloş olan batteniyem. En son çevresine birde çerçeve geçtim ama onu fotoğraflamadan kışa kullanmak için kaldırdım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder