Hürriyet

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Ne Giydim Vol : 3


eee şey, şey diyecektim... oooooo, şey işte... ııııııı unuttum... Birde nasıl tanımlasam tam olur.
Bir evin bir günlük ihtiyacını karşılayacak kadar enerji var üzerimde. Yaz bitti bitecek, henüz tatil yapamadım. Bırakın tatili günü birlik bile olsa keyifle denize bile giremedim ki benim gibi denize hayran biri için çok trajik bir durum. Anlattıklarım olumsuz gibi görünse de olumluyum. Enerjiğim, keyfim yerin de geçenler de bir çoğunuzun da okumuş olduğu bir yazı daha dogrusu röportaj farkındalıklarımı artırdı. ''Güzel ölmek diye bir şey var, işte ben'' okumayanlarınız bu başlıkla aratırsa bulacaktır. Eğer derdiniz sağlık değilse lütfen geriye kalan tüm sorun ve dertlerinizin bile kıymetini bilin. Evet saçma bir cümle gibi dursa da kesinlikle değil! Her insan gibi benim de sorunlarım ve dertlerim olsa da umursamıyorum. Onlar ile başedebilecek sağlığım var. Eğer bu yazımı okuduysan ve anlatmak istediğimi tam anlayamadıysan lütfen bahsettiğim yazıyı okuyun. Sonrasın da  düşünün  ''neydi senin dertlerin, sıkıntıların'' 
Ne giydiğime dönecek olursam. Daha önce ki postlarım da paylaştığım sırtı dekolteli siyah badinin çiçeklisini bulunca hemen aldım. Çiçek desenini tercih edenlerdenim. Enerjim biraz da üzerim de taşıdığım çiçek desenin den ;) 



 

Boluse/bluz :Hareem
Skirt/etek :Koton
Shoes/Ayakkabı : Shotek
Bag/Çanta: Vintage
 Jewerly/Takılar :@burcuklubutik
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder