Hürriyet

22 Ağustos 2014 Cuma

Bir mimle daha karşınızdayım efem ;)



Hello kızlar ;)

tubionblog.blogspot.com.tr blogunun sahibi tatloş insan bir mim yapmış ve hepimizi davet etmiş. 
Büyük bir keyifle cevapladım ve aman ha ugursuzluk olmasın diye 7 blogger arkadaşımı davet ettim. Hadi bakalım cevapları bekliyoruz.




1.bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz ? peki, neden söylemediniz.



Pişmanlık değil ama son kez sevdiğim insanları kumsal da bir araya toplar. Mangal partisi eşliğinde yer içer ve onları çok sevdiğimi söyleyip. Hepsine benden birer hatıra verirdim.



2. günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz? 



İlk öncelik hastaneye yüklü bir tazminat davası açar donlarına kadar alırdım.
Sonrasın da kendi çocuğumu bulup nasıl bir çocuk olduğunu görmek isterdim. Çocuğum diye büyüttüğüm ve sevgimi verdiğim çocuk tabi ki hayatımın bir parçası olduğundan ondan vazgeçmezdim. İki çocuk arasın da bir orta yol bulunur elbet. ;)



3. hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız ?



Iııııı eeeee şeyyyy tıkandın bir bardak su lütfen. Bora bora adaları diyorlar yapmazsak olmaz elbet ;)



4. bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız ?



Bakardım net. !



5. sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız ? örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiği halde, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz  ? (anne baba eş sevgili )



Çarptığı kişi öldü ise asla yalancı şahitlik yapamazdım. Hee yaralı vs ise her ihtiyacını karşılayacak şekilde sevdiğim kişi için yapardım.



6. yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa, ne değiştirirdiniz ?



Anne, babam da duygusal hareket eden insanlar azıcık gerçekçi ve hataya karşı zorlayarak büyütselerdi daha iyi olurdu.



7. eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var, ne kurtarırdınız ?



Kıyafet ve ayakkabılarımı ;) Eee şansım var ayol neden o tatloş ayakkabılarım ve kıyafetlerim yansın.





8. yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? kimi seçerdiniz ?



Ali Ağaoğlu’nun yerine geçip  Anadoluhisarı’n da yaptığı yalılardan birini gerçek kimliğim üzerine geçirirdim. Oh mis ev demiyorum ayık ol yalı ‘’ adam yalı yapıyor ya la ‘’


Mimlenmişler hadi cevaplara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder