Hürriyet

27 Temmuz 2014 Pazar

Benim Bayramım Hala Eski

Merhabalar,

''Nerde o eski bayramlar'' hepimiz bu cümleyi mutlaka kurmuşuzdur. Evet eski bayramlar bir başkaydı ama başkalaştıran çocukluğumuzdu. Ben çocukluğumu bırakmıyorum ve benim bayramlarım hala eski :) Bayram öncesin de evimde temizlikle beraber ufak tefek değişiklikler yapmayı seviyorum. Baklava ve zeytin yağlı başta olmaz üzere bir çok ikramlık hazırlayıp keyifle geçiriyorum bayramları. Hepinizin bayarım o  özlediğiniz eski bayramlar gibi olsun. İçinizde ki çocuğu uyandırın ve hadi bayrama...

sevgiler. 
eski model ama atmayıp kapı girişinde değerlendirmek istediğim bu rafı fotoğrafta görüldüğü üzere pembe ve beyaz puantiyeler ile süsledim.
kapı girişinde tesisatın geçtiği bu bölmenin kapağı kırıldığından dekorafif çit ile süsleme yapıp ahşap balıklarımı da pempeye bayayıp ikisinin de üzerini puantiyeler ile süsledim
beyaza boyayıp rafın tam tersi şekilde pembe puantiyeler yaptığım ayakkabılık kapısı da bu şekilde giriş kısmının renkli ve cıvıl cıvıl havasına uyum sağlamış oldu.
 daha önceki renklerini fotoğraflamayı atladığım için son bayanmış halleri ile daha önceki renklerinden sıkıldığım dekorafif kaplarım.

Gelelim bahçeye bahçe duvarını sünger ile yine vazgeçilmezim akrilik boyayla  nacizane taş görünümü vermek için sünger ile baskı yaptım. Su akıtan iki çaydanlık altlığını da fotoğraftaki gibi bahçemde değerlendirdim. Nam-ı diyar limon kasasını da reklendirip kullandım. Umarım sizin için de fikir oluşturmuşumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder