Hürriyet

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Eteklerime renkler karışmış

Eteklerime renkler gelmiş a dostlar :) Bu kıyafetlerimle kendimi çok nostaljik hissettim. Yeri geldi Belgin Doruk yeri geldi Filiz Akın oldum. ''Aman Allah’ım, ne kadar mesudum. Ruhum adeta huzur doldu.'' :):) Eteğim uzun zamandır. Dolabımda duruyordu sanırım bu ikinci giyişim. Daha önce ne giymiştim üzerine hatırlamıyorum fakat dolabımdan üzerine uygun birşey bulamayınca, kolları fazla dar gelen bu gömleğimin kollarını çıkartıp kullandım. Gömleğinde nostaljik bir havası olduğundan bu ikilinin bir birini tamamladığını düşünüyorum.

This is a friends skirts colors clothes I have felt verynostalgic. Filiz Akın Belgin Doruk has arrived at the place I've been. '' Oh my God, how much happy. My soul is full of peace so to speak.'' :) :) My skirt for a long time. I think it's from my closet dresses standing. I do not remember what I was wearing earlier on, but could not find anything suitable on my locker, my sleeves, remove it from the arms used too narrow. One of the pair completed a shirt I think is an air of nostalgia.



Kollarını çıkartmadan çekmediğim için çıkan kolu koyarak ve gömleği ütüsüz çektim:(
Bir kaç tane daha gömleğimin kollarını çıkarttım tavsiye ederim. Uzun kollu kulanmaktan sıkıldığınız gömleklerinizin kollarını çıkarıp değişiklik yapabilirsiniz.     

Removing the arm and putting his arms do not feel I've wrinkled shirt.I would recommend a few others, took off my shirt sleeves. You can make changes utilize tired of long-sleeved shirts off their arms.


Skirt/Etek : Mango
Shirt/Gömlek
Shoes/Ayakkabı: Koton
Jewerly/Takılar : Kanlıca 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder