Hürriyet

18 Temmuz 2013 Perşembe

Dantel, tül üst

Bu dantel tül karışımı üstler benim için tam bir kurtarıcı. Kırmızı tek parça gibi görünen etek ve badi üzerine kullandım. Allta ki renkleri değiştirip bu yaz bir çok kez bu kombinimi severek giydim. Etek kendi dikimim ilerleyen yazılarım da b etek dikimine  yer vereceğim. Bu tarz etekleri dikmek hem çok basit hem çok keyifli oluyor.

 This mix of lace, tulle tops a savior for me. Used on skirts and tops that looks like the red one-piece. Alltan change the colors to be sent this summer, a lot of times I wore these combined. Planting later writings in the b skirt skirt give their fitting and sewing. This kind of sewing skirts are both very simple and very enjoyable.


Boluse/bluz : h&m
Skirt/etek :Ben diktim 
Shoes/Ayakkabı : Pasaj

1 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun:)
    Çok güzel olmuş. Kıyafetin de ayrıca bir enerji veriyor insana:)
    GFC yok sanırım. Birbirimizi takibe alalım diyecektim ama butonu göremedim canım.
    Bende bekelrim ;)
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil